Rangen öppnar!

Onsdag 27 mars öppnar rangen och bollautomaten för säsongen och receptionen håller öppet påskafton & påskdagen.

På grund av stora problem med attacker mot lastfartyg i Röda Havet är de nya rangebollarna försenade tre veckor men automaten är laddad med fjolårets bollar.

Årskort och påfyllning till rangen kan köpas direkt i appen GolfMore som finns att ladda ned på App Store och Google Play. Inloggning sker med samma uppgifter som till Min Golf. Besök sedan klubbens shop i appen där ni kan köpa årskort och påfyllning. Kom ihåg att tillåta platstjänster när appen används, annars får ni inte ut bollar från automaten via appen.

Ett personligt årskort kostar 1 395 kr och familjekort (boende på samma adress) 1 995 kr. Köper ni ett familjekort behöver ni maila golf-id på övriga medlemmar i familjen till info@karlskogagk.se.

Man kan även köpa påfyllning om 200, 400 eller 600 kr. Det går givetvis bra att köpa enstaka hinkar på plats med betalkort eller via Swish. Priset är oförändrat från i fjol, 1 kr bollen och man kan välja på 15, 25 eller 50 bollar per köp.

För er som vill betala årskort eller påfyllning på plats eller om ni vill ha ett fysiskt kort till bollautomaten håller shopen öppet påskafton och påskdagen kl. 10.00-15.00, övriga dagar under påskhelgen är shopen stängd.

9-hålsbanan är öppen så länge det är frostfritt, övriga övningsområden och greener på anläggningen är avstängda!

FÖLJ OSS PÅ NÄTET